אלו הם מכוני הכושר המובילים בישראל

משקולות בחדר כושר

כדי ליהנות משגרת כושר ברמה הגבוהה ביותר, אתם זקוקים לחדרי כושר שיודעים לקדם את המתאמנים. הן ברמת המתקנים והן ברמת החוגים. מצאנו כמה מקומות שיזניקו אתכם להצלחה

מכון כושר
יש מספר רשתות מכוני כושר בארץ הנחשבות למובילות ביותר.

מכירים את זה שאתם מתכננים לשלב קצת כושר ביומיום שלכם, אבל מגלים שחדר הכושר שנרשמתם אליו קטן מדי, עמוס מדי או פשוט לא מציע מספיק חוגים וגיוון? חדר כושר שלא מצריך מאיתנו להתפשר על אף אספקט, יכול להשפיע מאוד על החוויה הכוללת שלנו – ולתרום לשיפור התוצאות במהלך האימונים. אילו מכוני כושר מאפשרים את זה ונחשבים למובילים בתחומם? 

  1. גרייט שייפ – רשת גרייט שייפ הפכה לשם דבר בתחומה, בזכות שילוב בין ניסיון, מבחר סניפים, מדריכים מקצועיים, מכשירים מתקדמים ומגוון רחב של שיעורי סטודיו כמו פילאטיס, זומבה ועוד. מתאמני גרייט שייפ יכולים לבחור בין מספר מסלולים בהתאם לבחירתם, כדי למצוא את הפתרון המתאים ביותר לאורח חייהם.
  2. הולמס פלייס – רשת נוספת שמציעה מגוון סניפים ברחבי הארץ, עם חוגי יוגה, פילאטיס, זומבה ועוד. המנויים יכולים להצטרף למסלול המקנה כניסה לאחד מהסניפים או לכזה המאפשר לעבור בין הסניפים השונים בהתאם להעדפתם.
  3. ספייס – רשת חדרי כושר ששמה דגש על אימונים בעלות ידידותית, עם אולמות סטודיו, אזורי אימון פונקציונליים, קיקבוקסינג, פילאטיס, אירובי ועוד.
  4. פרופיט – רשת מועדוני לואו קוסט שמאפשרת למתאמנים לבחור בסניף המבוקש ובמסלול שבו הם מעוניינים להתאמן: מינוי שנתי ללא הגבלה או מינוי במחיר מוזל שמעניק כניסה מחוץ לשעות העומס.
  5. וייב – רשת חדרי כושר המציעה חוויית "הכול כלול" במתחמים מעוצבים, מבחר חוגים, ואפשרות להירשם אל מינוי חודשי ללא התחייבות.
  6. פריפיט – מיזם המאגד מספר מרכזי כושר ומאפשר לחבריו להתאמן במועדון המועדף עליהם, במודל גמיש ופריסת סניפים רחבה.
  7. רשת הקאנטרי – רשת המאגדת מספר מועדוני קאנטרי מובילים, ומאפשרת למנויים שלה להתאמן בחדרי הכושר שבשטחן כמו גם לטבול בבריכה ולהשתמש במתקנים השונים שכל מועדון כולל (שירותי ספא, סאונה, מגרשי ספורט ועוד).

עדיין מתלבטים?  בקרו בסניף הרשת המועדף עליכם, בררו פרטים נוספים והצטרפו אל אימון ניסיון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top