מחדשים את עולם האבטחה

מצלמות אבטחה

ענף האבטחה מתמודד מזה שנים עם אתגרים מורכבים, הקשורים בין היתר לשיטות עבודה שאינן מותאמות למציאות של היום. אילו שינויים נדרשים בתחום וכיצד משיגים אותם?

איש אבטחה
חברת אבטחה איכותית ואמינה היא אחת שאופן העבודה שלה הוא יעיל ומדויק.

הצורך במציאת חברת אבטחה איכותית ואמינה, משותף למגוון רחב של גורמים שפועלים בישראל. החל מעסקים וחברות פרטיות, דרך מוסדות חינוך ועד לבנקים. אלא שלעתים, הפתרון המוצע כרוך בהוצאות גבוהות במיוחד ולא מעניק תוצאות יעילות. אחת מהסיבות לכך קשורה ליכולת לפקח על אזור מצומצם בלבד, כך שמצבים בהם נדרש מענה מהיר ואפקטיבי בשתי נקודות בו זמנית – לא זוכים לתגובה מספקת. 

בשונה מתחומים שבהם הפיתוח והשינוי הם חלק בלתי נפרד מהעבודה, עולם האבטחה סבל במשך שנים מחוסר ריענון של אופן העבודה. מה שהוביל לתוצאות בעייתיות, על אחת כמה וכמה נוכח המחסור המאתגר במאבטחים. ההבנה שנדרשת רפורמה אמיתית שתשדרג ותתאים את מערך האבטחה לאתגרים העדכניים של היום, עומדת בבסיס הגישה שפותחה על ידי מומחי אלקטרה סקיוריטי. ואם גם אתם לא מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר, תרצו להכיר את אופן העבודה שלה מקרוב.

  1. אנשי הצוות

מאחר שהעובדים הם הבסיס לכל תהליך מצליח, אלקטרה סקיוריטי מעסיקה עובדים שהם יוצאי יחידות קרביות, המיומנים בהתמודדות עם מצבים שנדרשים מאנשי אבטחה.

  1. אופן העבודה

במקום לאבטח אזור ספציפי באופן סטטי, צוותי אלקטרה סקיוריטי פועלים בצורה של סיור על גבי אופנועים. אופן פעולה כזה מאפשר להם לכסות שטחים נרחבים יותר, ובמקביל להיות זמינים להגיע במהירות לכל קריאה נדרשת. כך הם יכולים לפעול באופן היעיל ביותר, ובמקביל גם לחסוך בעלויות.

  1. תוכניות מותאמות אישית

ארגונים שונים זקוקים לתוכניות אבטחה שונות, אלא שעבודה מול חברת אבטחה סטנדרטית לא תמיד מציעה להם את ההתאמה הזו. לקוחות אלקטרה סקיוריטי מקבלים התאמה אישית של תוכנית אבטחה שמיועדת לצרכים שלהם, על מנת לקבל כיסוי נרחב ויעיל לכל עניין.

  1. מערכות חדישות

לצורך ייעול תהליך העבודה, לקוחות אלקטרה סקיוריטי יכולים להזעיק את אנשי האבטחה באמצעות לחצן מצוקה באפליקציה חכמה – ולקבל פתרון מהיר, נוח ויעיל בשטח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top