המנהיגות הנשית של לבנת פורן

צוות לבנת פורן

במציאות שבה נשים רבות עדיין נלחמות בתקרות זכוכית, מרענן לראות את פעילותה הענפה של לבנת פורן שמובילה, מקדמת ומעסיקה נשים שיוצרות שינוי

נשים עברו תהליך מעורר השראה בעשרות השנים האחרונות, גם בישראל וגם בעולם, עם שינויים משמעותיים בכל הקשור לשיעורי התעסוקה וההתקדמות במקומות העבודה. ובכל זאת, לא ניתן להתכחש לעובדה שגם כיום עדיין יש לאן לשאוף. עובדות רבות ממשיכות להתמודד עם אתגרים שמקשים על התקדמותן המקצועית, בין אם מדובר בחוסר התאמה של מסגרות רבות לצורכיהן של אימהות ובין אם בקושי להתברג אל תפקידים מובילים. 

לבנת פורן
לבנת פורן מייחסת חשיבות רבה לנושא קידום האישה.

אחת מהנשים הישראליות שחוללו מהפכה נדרשת בהקשר הזה היא ללא ספק לבנת פורן, שאת שמה אין כמעט ישראלי שלא מכיר. לבנת פורן יצרה הבדל בחייהם של אנשים רבים שמנסים לממש את זכויותיהם הרפואיות, והובילה את החברה שבראשותה היא עומדת להישגים רבים. כל זאת, כאשר היא כבר אם לילדים ומכירה באופן אישי את המורכבויות שנשים ישראליות מתמודדות איתם. 

רבים אינם מכירים את הדרך שעשתה פורן בגיל 34, כשהיא קיבוצניקית, נשואה ובעלת ילדים קטנים, וההחלטה שקיבלה לעזוב את המקום המוכר לטובת דרך עצמאית שאיש לא ידע לאן היא תוביל. ההחלטות האמיצות הללו והיוזמה שאפיינה אותה מתחילת המסע, הן אלה שהובילו אותה אל התחנות השונות לאורך חייה – ואל המקום הנוכחי שבו היא נמצאת מבחינה אישית ומקצועית כאחד.

בתור מי שמייצגת דמות נשית מצליחה, אין ספק שהיא גם מייחסת חשיבות רבה גם לנושא קידום האישה ברמה הכללית. ואכן, כאשר מסתכלים על החברה של לבנת פורן כיום, כאשר היא מונה למעלה מ-100 עובדים, ניתן לראות שקיים בה רוב נשי בצורה מובהקת. הן בקרב העובדות והן בקרב ההנהלה. העובדות של לבנת פורן הן נשים מקבוצות גיל ואזורים גיאוגרפיים שונים, ומה שמאחד ביניהן הוא הרצון לסייע ולעזור, האמפתיה שהן מגלות וכמובן גם ההיכרות המעמיקה עם התחום המשמעותי והמרתק של מימוש הזכויות הרפואיות. חלק לא קטן מהנשים הן אימהות, ועובדות רבות נמצאות בחברה שנים ומתקדמות בתפקידים בהצלחה לאורך הזמן. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top