היעדים החמים לקניית דירות באירופה

המשקיעים הישראלים יוצאים מגבולות המדינה כדי לחפש תשואה גבוהה, אפשרויות רכישה נרחבות ומזעור סיכונים. כיצד הפכה קניית נכס בפורטוגל לפופולארית ואילו יעדים נוספים כדאי לבחון?

בניין
באירופה יש מספר יעדים שבהם כדאי להשקיע

בועת הנדל"ן הישראלית והרצון להשקיע בנכס בתנאים אטרקטיביים, הובילו את המשקיע הישראלי לחפש אחר פתרונות מחוץ לישראל– בדגש על אירופה. ואכן, ניתן לראות כי משקיעים שנעזרו בליווי מקצועי, איתרו את ההזדמנויות השוות והשקיעו משאבים במקומות הנכונים, זכו לאחוזי תשואה מרשימים. עם זאת, לשאלה "היכן כדאי להשקיע?" אין כמובן תשובה אחת מובהקת. 

מדינות אירופה הן לא מקשה אחת ולכל מקום מאפיינים, אילוצים וחוקים שלו. מנגד, קיימים יעדים באירופה שנחשבים לפופולאריים יותר בעיני משקיעים זרים, בצורה גורפת. כך שאם אתם חושבים על קניית נכס באחת ממדינות אירופה – אלה המקומות שתרצו להתחיל בהם:

פורטוגל

קניית נכס בפורטוגל הפכה למטרה של משקיעים ישראלים רבים, בשל שילוב ייחודי של מגוון מאפיינים. החל מהיכולת של רבים מהם להוציא דרכון פורטוגלי ועל ידי כך להיות בעלי נכס במדינה שבה הם לא ייחשבו למשקיעים זרים, דרך ההתפתחות המואצת של התיירות שמעלה את האטרקטיביות של ליסבון וסביבתה, ועד לכלכלה היציבה ופיתוח זירת ההייטק. 

רומניה

בוקרשט שברומניה נהנית אף היא מפריחה מרשימה, ומספקת מענה למשקיעים ממגוון מדינות בשנים האחרונות – בשל עלייה מרשימה בעלויות השכרת הדיור. הסיבות לכך קשורות בין היתר לעלייה בהגירה לעיר. כשמסתכלים על העלויות הנמוכות יחסית של פרויקטי הדיור לקנייה, מדובר ללא ספק בהשקעה משתלמת. 

הונגריה

הונגריה, בדגש על בודפשט, היא יעד מזרח אירופאי בולט שקורץ למשקיעים זרים. הטיסה אליה זולה, עלויות תחזוקת הנכסים נמוכות, וניתן לרכוש נכס מניב גם בהשקעה קטנה. 

פולין

בדומה להונגריה, גם פולין נתפסת כאפיק נוח להשקעה, כאשר גם כאן מדובר במחירים משתלמים במיוחד. יתרון נוסף שפולין מחזיקה בו קשור לנושא המיסוי, שידידותי גם כלפי משקיעים זרים. 

עם זאת, בין אם חשבתם על קניית נכס בפורטוגל, פולין או כל אחד מהיעדים האחרים – מומלץ להימנע מלהשקיע כל עוד לא נעזרתם בליווי מקצועי של גורם מוסמך.

בניין מגורים
פורטוגל, פולין, רומניה והונגריה הם היעדים החמים בכל הנוגע לרכישת נדל"ן להשקעות בחו"ל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top