טסים לאירופה? כל מה שרציתם לדעת על המרה משקל ליורו

ברוב מדינות האיחוד האירופאי משתמשים ביורו, ולכן אם אתם מעוניינים לבקר באירופה כנראה שתידרשו להמיר את הכסף שלכם למטבע המקומי. איפה עושים את זה ומהו אופן ההמרה המשתלם ביותר

מטבע חוץ
רוב מדינות האיחוד האירופי משתמשות במטבע היורו.

הזמנתם טיסה ומלון, התחלתם לחשוב על תכנוני לוח זמנים ואתם מתרגשים לקראת הנסיעה הקרוב שלכם. אבל מה לגבי השופינג ושאר הרכישות שלאחר הנחיתה? ברוב מדינות האיחוד המטבע המקומי הוא היורו, ולכן תידרשו לחשוב על אפיקים מתאימים להמיר את הכסף שתרצו לקחת יחד אתכם. כיום, ישראלים רבים כבר יודעים שבמקרה של המרת שקל ליורו, דואר ישראל מציע את הפתרון המשתלם ביותר. אלה כמה מהסיבות שמציבות אותו במקום הראשון:

  1. פריסת סניפים נוחה – תוכלו להמיר מט"ח בסניפי דואר ישראל ללא שום בעיה, מבלי צורך לנסוע רחוק.
  2. אין צורך למשוך מזומן אם אינכם רוצים – ניתן לבצע את ההמרה באמצעות מזומן או כרטיס האשראי שלכם, בהתאם להעדפתכם.
  3. שערי החליפין – דואר ישראל מציע שערי חליפין משתלמים, בשונה מעמלות גבוהות של כמה מאפיקי ההמרה האחרים, שלא תמיד מתגלים כפתרון שווה.
  4. אמינות – עבור מי שמחפש אפשרויות המשרה משקל ליורו דואר ישראל מציע פתרון אמין, כך שאינכם צריכים לבצע בירור בנוגע לרמת האמינות או להשוות בין הסניפים השונים כדי להבין מהו שער החליפין המשתלם ביותר. במילים אחרות, תוכלו להישאר רגועים לאורך כל שלבי התהליך.
  5. היערכות מקדימה – מטיילים שמחכים עד הרגע האחרון ומגיעים אל שדה התעופה, נאלצים לבזבז זמן על ההמרה בשדה ונותרים במצב של חוסר ברירה בנוגע לחלופות. מה שאומר שגם אם הם מגלים שער חליפין פחות אטרקטיבי ממה שציפו, כבר אין להם ברירה אחרת. על ידי המרת הסכום מראש, תוכלו להישאר רגועים מכל הבחינות. לדעת שהורדתם מטלה אחת מהרשימה ושעשיתם את זה בלו"ז שלכם ובלי להישאר בלחץ.
  6. תהליך מהיר – בזכות האפשרות לקבוע תור מראש, המרת מט"ח בסניפי דואר ישראל לא מחייבת אתכם לבזבז זמן מיותר. פשוט קובעים, מגיעים ויכולים לסיים ולצאת מהסניף במהירות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top