עסק קטן מתחיל באתר גדול

אחרי שנדמה היה שהמדיה החברתית הצליחה לדחוק לצד את האתרים, בניית אתר לעסקים קטנים הפכה לנחוצה מתמיד דווקא ב-2020. למה זה קורה והאם נראה נסיגה בעולם הפוסט-קורונה?

עד להתפרצות הקורונה ששינתה את התמונה, חלק לא מבוטל מבעלי העסקים הקטנים הניחו ש"אתר אינטרנט זה לא בשבילי". עמוד הפייסבוק שימש ככרטיס הביקור שלהם, באינסטגרם הם העלו תמונות של מוצרים, ונקודת המוצא מבחינתם הייתה שמדובר בתחליפים טובים שמתאימים לתקופה של היום. 

הזמינו את הלקוחות אליכם לאתר

נגיף הקורונה הוביל רבים מהם לחשב מסלול מחדש, ולחשוב על בניית אתרים לעסקים קטנים כדי להמשיך למכור מוצרים ושירותים גם במציאות המורכבת. אלא שבזמן שאחוז מסוים מהם מתייחס לאתר עד היום כאל פרויקט זמני, אחרים מבינים שמדובר בפרויקט ארוך טווח ולכן חשוב להם גם להשקיע בו מהבחינה הזו. אז למה כדאי לעסק קטן לחשוב על האתר שלו במונחי מרתון ולא רק כעל ריצה קצרה? אלה כמה מהסיבות העיקריות:

  • לקוחות מחפשים אתכם טרם הרכישה – הגולשים כבר לא מסתפקים במידע שיש להם, ורבים מהם מבצעים מחקר מקדים טרם רכישה של מוצר או שירות. כן, אפילו כשמדובר בעסק קטן. בניית אתר לעסקים קטנים עוזרת ללקוחות לוודא שאתם פועלים ומחכים להם! 
  • אתם רוצים להציג את עצמכם, לא שיציגו אתכם – ביקורות חיוביות על העסק שלכם הן דבר חשוב מאוד, אבל אתם רוצים שתהיה לכם המילה האחרונה בכל הקשור להצגה של העסק. בניית אתר אינטרנט לעסקים מעניקה להם את הנוכחות שהם זקוקים לה, כולל המיתוג המדויק והמסר המלא שהם רוצים להעביר.
  • האמינות שלכם תלויה בכם – בניית אתר לעסקים קטנים ממש לא צריכה להיעשות רק כדי לסמן וי. לקוחות מזהים חוסר השקעה באתר, ולעתים גם מסתמכים על העיצוב שלו כדי לשפוט את האמינות שלכם. אתר אינטרנט מושקע ועדכני מקנה להם ביטחון בעסק שלכם, ומאפשר להם לדעת שיש להם למי לפנות – מסר שהכרחי להעביר במצב של היום.
  • זו הפלטפורמה לחנות שלעולם לא נסגרת – התפרצות נגיף הקורונה הרחיבה את המכירות המקוונות, והשינוי הזה בהרגלי הצריכה של לקוחות צפוי להימשך גם בתקופה שאחריה. חלק מהלקוחות שלכם יחזרו לבקר אתכם בחנות הפיזית, ואחרים יעדיפו לבצע את הקניות בנוחות של ביתם. החדשות הטובות הן שאתם ממש לא צריכים לעבוד קשה כדי לפתוח חנות, אפילו אם אין לכם את הידע הנדרש. 
שליטה מלאה בעסק ישירות מהנייד

שירותים כמו istores, החנות האינטרנטית בשיתוף ישראכרט, מאפשרים לבעלי עסקים קטנים להקים חנות אונליין מושלמת, שתפורה בדיוק למידות שלהם. עם istores תוכלו להגדיל מכירות, להראות נוכחות ברשת ולשלוט בכל חלק בתהליך המכירה באופן מרוכז, גם אם מעולם לא עשיתם זאת בעבר. הצוות של istores זמין לעזור בכל שאלה, עם תמיכה בצ'אט, הדרכה בזום וכל מה שצריך כדי לצאת לדרך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top