חברות השמה לבכירים המקצועיות בישראל

אנשים עם מחשבים

מעוניינים למצוא את המשרה הניהולית הבאה שלכם? חברות ההשמה המובילות בתחום הן הכתובת שתעזור לכם בקיצור התהליך. אלה החברות שכדאי לכם להכיר

מציאת משרה לבכירים במציאות של ימינו, יכולה להפוך לאתגר מורכב. שנות הניסיון הארוכות, נקודות החוזקה והכישורים המיוחדים, מצריכים מעבר של תהליך מותאם אישית כדי למצוא את ההתאמה המקסימלית. בין אם מדובר בתפקיד מוביל בחברות היי טק, שיווק, כספים, לוגיסטיקה ועוד. בדיוק מהסיבה הזו, הוקמו חברות השמה שמיועדות ליצור את ההתאמה הנכונה לבכירים. בחלק מהמקרים מדובר בחברות שמתעסקות אך ורק במשרות בכירות, ובאחרים בחטיבות ייעודיות שנפתחו כחלק מחברות השמה קיימות.

היתרון של פנייה לחברות השמה לבכירים, הוא נגזרת של הידע, המקצועיות והיכולת שלהן לייעץ וליצור את החיבור המתאים. זאת, על רקע ההיכרות המעמיקה שלהן עם השוק, התפקידים הפתוחים והצרכים של הארגונים השונים. מכיוון שלרוב הלקוחות שלהן הם הארגונים עצמם, החברות הללו מגיעות עם כל המידע הנדרש אודות הארגון עצמו, הצרכים שלו והפרופיל המדויק של המועמד הנחוץ לו. הרבה מעבר למידע שהמועמד יכול לאתר בעצמו.

לאילו חברות השמה מובילות לבכירים מומלץ לפנות?

בישראל פועלות קיימות חברות השמה רבות שמתמחות בתפקידים לבכירים. אלה כמה מהמרכזיות שבהן:

חברת משאבי אנוש – חברת משאבי אנוש היא החברה הוותיקה בארץ בתחום השמת חברי הנהלה, ופועלת כבר משנת 1981. חברת משאבי אנוש מתמחה במגוון משרות לבכירים, החל ממנהלי חטיבה ועד לחברי דירקטוריון. מתמחה באיתור בכירים רלוונטיים, בהתבסס על צורכי הלקוחות, ביניהם החברות והארגונים המובילים במשק.

אקזקיוטיב – חברה המתמחה בהשמת בכירים למגוון תפקידים, החל מחברות סטארט אפ ועד לחברות מסחר. מעניקה פתרונות מהירים ואיכותיים למגוון מקצועות מובילים בתעשייה של היום.

דנאל משאבי אנוש – לחברת דנאל חטיבה ייחודית המתמחה בהשמה למשרות בכירות, ומיועדת הן לחברות המחפשות והן למועמדים שמעוניינים בתפקיד בדרג בכיר. החטיבה מאתגרת, ממיינת ומגייסת את המועמדים הרלוונטיים, עד להשמה מוצלחת. 

קבוצת נישה – חברת השמה שכוללת גם חטיבה בשם "נישת בכירים", המתאימה לאיתור ואיוש משרות בכירות בתחומי ביוטק, שוק ההון, פיננסים וכדומה. ההתמחות היא במשרות ניהוליות בכירות, כגון סמנכ"לים, מנכ"לים ועוד.

חברת השמה גרופ – מתמחה בהשמת בכירים בהתאמה אישית, לאיוש תפקידים מעולמות המסחר, התעשייה והקמעונאות. שמה דגש על הכירות עם המועמדים לאורך כל שלבי התהליך.

יש לכם למי לפנות

כיצד יוצרים קשר עם החברה הרלוונטית?

לצורך יצירת קשר עם כל חברת משאבי אנוש שהוזכרה ברשימה, כמו גם עם רבות אחרות, מומלץ לגלוש לאתר שלה ולפנות באופן אישי. היכנסו לאתר משאבי אנוש לאחר משלוח קורות החיים ומתן פרטים אודות התחום שמעניין אתכם, הפרופיל שלכם ייבדק על ידי החברה. במידה וקיימות משרות העונות על הקריטריונים הרלוונטיים או שהחברה תהיה מעוניינת להכיר אתכם טוב יותר, ייצרו אתכם קשר כדי להתחיל בתהליך ולקבלת מידע נוסף. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top