קבלת הלוואה דרך גורמים חוץ בנקאיים – תשכחו מהבירוקרטיה של הבנקים

אז איפה הכי כדאי לקחת הלוואה – מהבנק, אשראי או חוץ בנקאי?

אין ספק כי תחום ההלוואות עבר מתיחת פנים בשנים האחרונות, וכעת מדובר בתחום הרבה יותר, נגיש ופשוט לציבור הרחב. קיימים מסלולי הלוואות רבים ומגוונים, אשר מוצעים לסוגי אוכלוסיות שונות. כל זאת בתנאים המותאמים אליהם באופן אישי.

ריביות ותנאי קבלה

אמנם הלוואה היא דבר הנהוג לקבל דרך הבנק, אך בשנים האחרונות המצב בתחום השתנה לטובה. שכן, כיום ניתן לקבל הלוואה גם מגורמים הנחשבים כגורמים חוץ בנקאיים, ומציעים הלוואות שונות, בתנאים שונים, מסלולים שונים, וריבית שונה מהבנקים הגדולים.

לרוב, כאשר מדובר על הלוואה דרך גורמים חוץ בנקאיים, מדובר בהלוואה בסכום נמוך יחסית מהלוואות באמצעות הבנקים, אך עם זאת, הלוואה זו יכולה לשמש אתכם לכל מטרה. כלומר, אין מטרה מוגדרת מראש לצורך קבלת ההלוואה. תוכלו לקבלה ללא שאלות וחיטוטים רבים בפרטיכם האישיים, ובמיידות הרבה ככל האפשר.

גורמי מימון פרטיים

כמו כן, יש לציין כי הלוואות אלה נחשבות במסגרת חוקית לגמרי, ונועדו על מנת לעודד את פיתוח מסגרות האשראי והמערכות הפיננסיות בישראל. זאת כדי להוריד את התלות של הציבור הרחב במקורות מימון בנקאיים ברשות המדינה. בגורמים חוץ בנקאיים מדובר במקורות מימון פרטיים, כמו חברות אשראי וחברות ביטוח.

על מנת לקבל הלוואה מגורמים חוץ בנקאיים, אין חובה עליכם בלהיות לקוחות ישירים של אותה חברה. זאת מכיוון התהליך המקוצר, והסכומים הנמוכים יחסית. תנאי ההלוואה והחזרה נקבעים באופן מותאם אישית ללקוח, על מנת לוודא שהוא אכן יכול לעמוד באותם תנאים. אחד הגורמים החוץ בנקאיים לקבלת הלוואה הינו חברות האשראי השונות, המציעות את שירות קבלת ההלוואה הן לגורמים פרטיים, והן לגורמים עסקיים. תהליך קבלת ההלוואה הינו מהיר ופשוט במיוחד, וניתן לבצע אותו באמצעות שיחה טלפונית פשוטה למוקד ייעוץ של חברות האשראי השונות. כלומר, אין צורך להגיע ישירות לסניף ולהתחיל בתהליכים בירוקרטיים.

דרך חברות אשראי

לעומת זאת, הלוואות חוץ בנקאיות דרך חברות פנסיה או קופות גמל, יכולות להיות עבור סכומים גדולים יותר מאשר הלוואות דרך חברות האשראי. זאת כמובן בהתאם לסכומים שנצברו בשנות החיסכון בקופת הגמל שלכם.

בכל מקרה, כל הלוואה אשר תקחו, לא משנה לאיזו מטרה, חשוב לקחת בחשבון שאתם אכן מסוגלים פיננסית לעמוד בתנאי הלוואה. שכן – כל הלוואה יש להחזירה לגורם המלווה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top