בעל עסק כדאי שתכיר את הביטוח הבא

עסקים שרוצים להיות ערוכים לכל מצב במציאות של ימינו, לא יכולים להרשות לעצמם לוותר על ביטוח סייבר. אלה היתרונות, הדגשים והפתרונות שיאפשרו גם לעסק שלכם להיות מוגן בכל עת

כל מי שפותח עסק, נדרש לחשוב מחוץ לקופסה מדי יום. כבעלי עסקים, אנחנו מחויבים לא רק לחשוב ישירות על המוצר או השירות שלנו אלא גם להיות מוכנים לכל תרחיש. זאת כדי להתקדם, לגדול ולהתגונן מפני אירועים בלתי צפויים. ובמציאות שבה האתגרים שניצבים בפני בעלי עסקים הם אתגרים מסוג חדש, מי שרוצה להיות בטוח שהעסק שלו ישגשג לא יכול לוותר על הקדשת זמן ומשאבים גם לאירועים פחות רצויים.

לחיצת ידיים
ביטוח סייבר – אחד הביטוחים החשובים ביותר ב- 2021

בעידן של ימינו, עסקים צריכים להיערך לא רק לשריפה, גניבות ציוד או תקלות מהסוג הזה, אלא גם למצבים כמו מתקפת סייבר ואובדן מידע שנמצא על גבי המחשבים בעסק. עבור אירועים כאלה בדיוק מיועד ביטוח סייבר, ואם טרם יש לכם פוליסת ביטוח סייבר – אלה היתרונות שאתם חייבים לקחת בחשבון:

  • פיצוי במצבי קריסת מערכות – אחד מעובדי העסק פתח מייל חשוד? העסק נתון למתקפת סייבר? פוליסת ביטוח סייבר מיועדת לכיסוי הוצאות שקשורות למצבים כאלה, ומכסה על נזקים שמבילים לקריסת מערכות. מאחר שברגעים כאלה חשוב לפעול במהירות, אתם זקוקים למשאבים שיאפשרו לכם לקום על הרגליים בהקדם האפשרי. 
  • שחזור המידע שלכם – ללא המידע העסקי הרלוונטי, רוב העסקים לא יוכלו לחזור לעבודה. ביטוח סייבר מעניק כיסוי הוצאות גם במצבים כאלה, כאשר מדובר במידע שאבד כתוצאה מאירועי סייבר מהסוג שפורט. העלויות של שחזור מידע בהיקף נרחב נכללות במסגרת הביטוח, ולכן עסקים בעלי פוליסת סייבר יכולים להיות רגועים יותר גם ברגעים כאלה.  
  • הגנה על מידע של לקוחות – כשלכל עסק יש עמדות מחשוב, בין אם מדובר בעורך דין או בעסק כלי כתיבה משפחתי, להאקרים יש גישה לא למידע עסקי אלא גם למידע אישי של לקוחות. החל מכרטיסי אשראי, דרך מסמכים ועד למידע אישי אודות השירות שמעניק להם העסק. פוליסת סייבר מגנה על עסקים במצב של מתקפות סייבר, כולל כאלה שחושפות פרטי לקוח. ולכן היא יכולה לכסות הוצאות שנלוות לתהליך.
  • שיקום – נזק נוסף שהוא תוצר של אירוע סייבר הוא נזק תדמיתי. בחרו פוליסת ביטוח סייבר שכוללת סעיף של החזר הוצאות המיועדות לשיקום תדמית העסק, על מנת להיות מכוסים גם בכל הקשור להשלכות בלתי צפויות מהסוג הזה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top