בעל עסק נייד? הגיע הזמן לעבור לאשראי

בתקופה בה לקוחות רבים מעדיפים לשלם באשראי ולעתים אפילו לא מסתובבים עם מזומן, בעלי עסקים לא יכולים לוותר על פתרונות סליקה באשראי. עכשיו, גם עסקים ניידים יכולים

מכירים את זה שאתם מגיעים לקניון או רואים פריט יפה בדוכן מכירות ברחוב, אבל מגלים ששכחתם את המזומן בבית ויש לכם רק כרטיס אשראי? כלקוחות, רבים מאיתנו מזדהים עם המצב הזה, ולפעמים גם מעדיפים לשלם באשראי על פני חיפוש כספומט לצורך משיכת מזומן. אז למה כספקים חלקנו עדיין נשארים מאחור, ולא מעניקים ללקוחות שלנו את החוויה המלאה? 

בניגוד לבתי עסק קבועים שנמצאים כל הזמן באותו הלוקיישן, אצל בעלי עסקים ניידים שעוברים מנקודה לנקודה – המצב נראה מורכב יותר. הם לא יכולים לשאת איתם ציוד כבד, ולכן לפעמים נותרים ללא מענה בכל הקשור לפתרונות סליקה. הבעיה היא שלמרבה הצער, כתוצאה מכך הם עלולים לאבד לקוחות חולפים רבים, שמתעניינים במוצר שלהם אבל מגיעים עם אשראי בלבד. מה עושים? עם ישראכרט, זו כבר ממש לא בעיה.

(התמונה להמחשה בלבד)

קורא כרטיסים – אילו סוגים קיימים ולמי זה מתאים?

קורא כרטיסים הוא הפתרון שבעלי עסקים מכירים לצורך תשלום בכרטיסי אשראי, ואין ספק שאכן מדובר באופציית סליקה נוחה ויעילה. במקרה של קורא כרטיסים מגנטי למשל, אפשר לחבר אותו אל מחשב, להעביר את האשראי בחריץ שלו ולבצע את החיוב. הבעיה במקרה הזה עבור עסקים ניידים, היא הצורך במקור חיבור. חלקם לא רוצים להסתבך עם מחשב, שתופס מקום ומשקל, ולכן קורא כרטיסים מגנטי לא תמיד מתאים עבורם.

בשונה מלפטופ, כל בעל עסק נייד מסתובב עם סמארטפון. בדיוק בגלל זה, קורא כרטיסים חדשני מסוג אחר, אותו ישראכרט מציעה לעסקים קטנים, הוא קורא כרטיסים לסמארטפון. איך זה עובד? כל מה שצריך כדי להפוך את הסמארטפון שלכם למכשיר לחיוב הוא הצטרפות לשירות, ושימוש באפליקציית Payware. האפליקציה מתקינה קורא כרטיסים חכם על הסמארטפון שלכם, ומאפשרת לחייב לקוחות באופן נוח, פשוט ובמקביל גם הכי מאובטח שיש. 

לשלם בכל מקום

בוחרים מוצר, מחייבים באמצעות הסמארטפון

עם Payware, ישראכרט מאפשרת לכל בעל עסק קטן לחייב לקוחות ולבצע עסקאות, בלי מגבלה של מיקום וזמן וללא שום דאגה. מצטרפים לשירות של ישראכרט, מורידים את אפליקציית ישראכרט Payware למכשיר שלכם או של העובדים, ואפשר להתחיל לסלוק! האפליקציה עובדת על כל מערכת הפעלה, כך שגם אם חיפשתם קורא כרטיסי אשראי לאייפון וגם אם יש לכם מכשיר אנדרואיד, אתם מכוסים. 

למי זה מתאים? לכולם! לבעל דוכן נייד שעובר ממקום למקום באופן קבוע, למשתתפים בירידים, לפותחים פופ-אפים, למכירות ביתיות ולכל עסק קטן שרוצה להימנע מהתלות ומאי הנוחות שברכישת פתרונות סליקה יקרים. אז אם רציתם לאפשר לעסק שלכם לצמוח – עם ישראכרט כבר לא תצטרכו לחשוב פעמיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top